Köszönet a Partnereknek-2 éves a Facebook oldalunk

Kedves Partnereink!

A Debreceni Repülőtér facebook oldala elért egy újabb mérföldkövet, a mai 2 éves lett. 2 éve ilyenkor, tisztában voltunk vele, hogy nemzetközi repülőtérnek szüksége van egy olyan médiumra, ahol egy közvetlenebb, egyszerűbb kommunikációt folyatathat ügyfeleivel, azaz az Utasokkal. Tudtuk, hogy a közösségi média rendkívül erős és előbb vagy utóbb a siker egyik titka lehet. A kérdés csak az volt, hogy mikor. Most úgy érezzük elérkeztünk egy olyan pontra, ahol bőven felülmúltuk nem csak a saját, de mások várakozásait is. Egy teljesen komplex rendszert dolgoztunk ki az elmúlt 2 évben ami nemzetközi méreteket öltött. Nem egyszer van olyan hetünk amikor nézettségünk meghaladja a 120 000 különböző  felhasználót, sőt egyes sikeres nyári hetet 180 000 felhasználó feletti nézettséggel zártuk. Látogatóink számtalan országból vannak, nem csak Európa, de a világ minden pontjából. A nézettség, az újabb és újabb érdeklődők nem maguktól jönnek, úgy ahogy az Utasok sem. Minden egyes látogatóért dolgozni kellett, minden egyes napon minden egyes órában és percben hozni kell egy minőségi szintet. Azt hogy éppen az adott bejegyzésünk, játékunk, akciónk, vagy információnk hasznos-e, jó-e azt nem mi döntjük el, hanem aki hasznát veszi, azaz az Utasaink. Viszont a korábban felsorolt összes pont eltörpül egy valami mellett: Hogyan lett nekünk mint regionális reptérnek 2 év alatt heti 100 000 fölötti nézettsége? Ezt egy szóval is összefoglalhatjuk: Partnerség Amióta létrejött a facebook oldalunk folyamatosan dolgozunk azon, hogy a lehető legnagyobb partnerhálózatot alakítsuk ki. Nálunk a partnerség nem egy logó feltöltést vagy éppen egy aláírt szerződést jelent, hanem  egymással, az Utasainkkal való tisztességes, korrekt bánásmódot, több esetben barátságot is. Azt hogy ezt a mérföldkövet 2 év alatt elértük ahhoz a töretlen partneri kapcsolat, a közös, Utas-centrikus  gondolkodásmód vezetett. A partnereink közül talán az egyik legkiemelendőbb a Robinson Tours utazási iroda. Amellett, hogy a Debrecenből már sokadik éve induló bulgáriai Burgaszi járat chartergazdája, nagyban kivették a részüket, hogy facebook oldalunk valamint megújult weboldalunk a repülőtér egyik sikersztorija legyen. A tavalyi évben 2 db nyereményjáték indítottunk közösen, melyben a Robinson Tours repülőjegyeket ajánlott, amelyeket mi kisorsoltunk, ezzel gyakorlatilag elértük azt, hogy a nézettség tartósan 6 számjegyű legyen. A Robinson Tours utazási iroda, valamint az iroda élén álló Jakócs Áron igazgató, mindig szem előtt tartják a sikeres együttműködés fontosságát és a korrekt partnerséget. Az ilyen alapon nyugvó együttműködés eredménye pedig az elégedett, élményekkel hazatérő Utas, aki nagy valószínűséggel a következő évben is visszatér. Köszönjük még egyszer minden partnerünknek az eddigi sikeres, közös munkát, projektet és bízunk abban, hogy az elkövetkezendő évek is legalább ilyen eredményesek lesznek.